torsdag 15 november 2012

Kan man kalla det meditation?

Har ni nåot sätt som gör att ni kopplar av på bara en sekund.
Lyssna på någonting, göra någonting och bara blunda och verkligen koppla av.
Ungefär som meditation.
Man går liksom in i sig själv?

Jag har en grej som ALLTID fungerar.
Det är en speciell låt jag lyssnar på.
Jag kan sätta mig ner, blunda och lyssna på låten som är 3,23 minuter och verkligen koppla av under stunden.
Nästan så att jag somnar.
Det är så otroligt skönt att göra så ibland.
Bara kunna släppa allt och inte tänka på någonting annat än låten.

Så otroligt skönt.
Eftersom jag oftast har svårt att somna, sitter ofta och tänker o funderar massor.
Då är det så skönt att bara kunna släppa allt.

Försök hitta någonting som passar er.
Jag lovar, det är super!

Och då lyssnar jag bara på den låten när jag vill koppla av och "meditera" lite :)
Inte annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar