fredag 23 november 2012

Fredag Fredag Fredag Fredag!!

Varför längtar du
till den dag då du ska fylla sju
Varför skynda på
när den tiden snart är här ändå
och det liv som du har
alla tusentals dar
passerar på ett litet kick
Så mens ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick

Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
Snart är den dagen här
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär

HEJ DÄR UNDERBARA FREDAG!!!

Igårkväll hade vi myskväll hemma hos mamma.
Jag lagade varm smörgåstårta som vi åt sen kollade vi på hockeymatchen.
Sov även över där hemma.
I mitt gamla rum.
Mysigt och märklig känsla...

Kom nyss hem från en lång lunch i Cloetta center.
Krille stack iväg på ett möte sen ska han jobba så jag bli gräsänka hela långa kvällen.
Ska storstäda lägenheten nu hade jag tänkt.
Ikväll blir det fredagsmys.
Ska ladda upp inför en lång jobbhelg.
Men jag gillart!
Ska bli kul :)

Puss & Kram

Fin bil vi hittade utanför Maxi :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar