torsdag 1 november 2012

1 November 2012

Det blev ju en gaanska bra dag igår trots allt.
Följde med mamma till sjukhuset och var där med henne och giftet i ca, 2 ½ timma!
Sen hem innan Krille kom och hämtade mig och vi for hem till hans bror.
Hjälpte honom att packa upp kartonger och jag strök gardiner och satte upp.
Blev så fint så :)

Sen tog vi bilen hem och slog oss ner i soffan o tittade på rosa bandet galan i två timmar.
Två timmar av konstant tårar i ögonen och tårar som rann på mina kinder.
När jag väl hade gråtit klart såg det ut som att jag knarkat i 20 år pga mina röda ögon.
Hemska förbannade sjukdom.
Men galan är ju för en bra sak.
Och de slog rekordet även i år 47 miljoner kronor.
Super bra!
Även om man hade blivit glad med bara 20 miljoner.  :)
Men 47 är ju ÄNNU bättre!!

Idag ska jag jobba.
Eller jag ska gå bredvid mitt första pass på Blästad.
14.00 - 00.00.
Ingen mat har jag här hemma heller så får ta med mig några mackor :)
Men det har vi inte heller några så jag får gå till ica och köpa bröd, hehe!

Imorgon är det fredag och sen äntligen helg.
Får se vad som händer på dagen imorgon.
På kvällen ska vi alla fall på överaskningsparty!
Och på lördag blir det mysdag hela dagen.
Ska tända lite ljus på mormor & Gammelmormorsgrav och Krilles farmors grav.
Sen upp till kyrkogården här i stan och kolla på alla fina ljus och få lite kaffe och bulle :)
Sen myyyyyyskväll hela kvällen.

Puss & Kram

Föresten..
Jag längtar lite till snön.
Säg det inte till någon.
Blir våran lilla hemlighet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar