onsdag 14 november 2012

14 November 2012

Hejsan.
Lång och mörk dag idag..
Ont i magen har jag också, inte alls skönt!

Det tog emot att gå upp imorse..
Eller ja, klockan var 8.30 men det var så mörkt och kallt i sovrummet och jag ville inget hellre än att ligga kvar under mitt sköna täcke.
Men fick snällt gå upp ändå.
Göra mig ording och gå till bussen.
Personalmöte på jobbet i 3 timmar sen gick jag hem till mamma i Tannefors.
Hon har tjatat så mycket på att jag ska komma hem och se den nya fåtöljen så fick allt göra det ;)

Nu ligger Krille och sover framför teven i sovrummet.
Stackarn var nog helt slut.
Började jobba klockan 5 imorse och slutade 16.
Jag ska diska disken från igår och sen laga mat.
Vet dock inte vad jag ska göra..

Ska bara fylla i massor tråkiga men nödvändiga papper först som ska skickas iväg.
räkningar, papper, siffror hit och dit, avtal, usch så tråkigt det är.
Men det är ju sånt som måste fixas så då får man allt göra det med.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar