måndag 12 november 2012

10e, 11e, 12e November 2012

Hej och hå!
Orkade inte skriva någonting igår utan får ta igen det idag istället
Så vi börjar väl från början.
Jobbade till 11.45 i Lördags.
Efter kom Krille och hämtade mig sen åkte vi direkt ut till Tornby för att handla någonting att ha på sig på dopet (som var igår).
Hem, duscha och göra sig ordning för på kvällen var vi bjudna på middag hemma hos Simon.
Eller ja, han köpte maten och jag lagade den, hehe!

Mycket trevlig kväll med Krilles två bröder plus Annette.
Var där hela kvällen sen gick vi in till stan en sväng med innan vi gick hem.

Så igår tog jag sovmorgon och var seg hela förmiddagen.
Vi tog täckena och la oss i soffan och kollade på rasmus på luffen som gick på teven.
Älskar barnfilmer!!
Sen gjorde vi oss iordning och åkte iväg på dop för Melker.
Efter det hem till dem på lite fika och presentöppning.
Sen tog vi bilen till Malmslätt och hälsade på Krilles föräldrar och åt mat där.

Och nu är det måndag igen..
Herregud så fort veckorna går.
Snart är det jul och sen ett nytt år.
2013 ska bli så mycket bättre!!!

Ska gå ner och tvätta snart sen fixa lite.
i eftermiddag ska vi ut till tornby och tränas med alla på media markt.
Sen har jag bestämt att vi ska äta mat på chili.
Så gott, längtar redan :)

Nu lite bildbomb både innan och från helgen.
Visst är det kul att jag fick en systemkamera i födelsedagspresent av Krille och hans familj så jag kan lägga upp mer kort här.
Den är min nya kärlek och jag älskar den!
Underbara kamera :)

Bildbevis på att det är jag som diskar här hemma ;)

Varför vi älskar IKEA så mycket ;)

Nya byrån i sovrummet!
 
Middag hos Simon!

 
Middag hos simon

Middag hos simon

Middag hos Simon

Middag hos Simon

Middag hos Simon

Dop för Melker

Dop för Melker

Dop för Melker

Dop för Melker

Melker Douglas Junior

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar