tisdag 6 november 2012

Extremt sugen på att köpa hund!

Hej :)

Sitter här och lyssnar på musik.
Hehe som vanligt när jag är ledig och inte har någonting att göra..
Ska gå ner till stan lite senare och köpa hårfärg och doppresent till Melker.
Har även en hel del tvätt att ta hand om..
Igår rensade jag garderoben och vek allting på nytt.
Det blev så himla fint :)
Sen hade vi tvättstugan och nu står jag där med en hel STOR ullaredspåse med tvätt igen.
Blä :)

Sen får vi se vad som händer när Krille kommer hem.
Eventuellt hittar vi på någonting eller så städar vi.
Skulle ha gjort det igår men det blev visst inte så..

Jag har gått och blivit såhär extremt hundsugen igen.
Vill bara köpa mig en liten söt sak och gosa med lite.
Gå ut och gå, busa med.
Jag vill att vi ska gå från två till tre.
Och då menar jag med hund inte barn ;)
Fasen...

Nu ska jag äta lunch eftersom jag inte åt någon frukost.
Tjillevippen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar