torsdag 8 november 2012

Efter regn kommer... MER regn!

Japp tyvärr så var det.
Jag som tänkte vänta ut regnet för att sedan gå ner till stan och hämta ut presenten.
Men det slutar ju aldrig så jag fick snällt ta på mig jackan och gå ut med mitt stora rosa fina paraply.
Det gick bra dit.
Sen bestämde jag mig för att ta en sväng förbi hemköp när jag ändå var nere på stan.
Det slutade med 2 stora tunga påsar med mat.
Dom två plus den innan med presenten, ett stort paraply och SPÖregn när jag skulle gå hem.
Det var ju bara att släpa sig hem..

Det gick men det var blött överallt, kallt och TUNGT!
Kanon bra idé att handla massor mat i spöregn Rebecca,hehe!

Ikväll ska jag överaska Krille med mat.
Eller ja han vet vad han ska få och jag vet inte hur det kommer smaka för jag har aldrig gjort det förut.
Kycklinglasagne..
De skulle göra det på jobbet och det såg så gott ut på bilden så jag kör samma här hemma.
Vi får väl se hur det blir ;)

Nu ska jag göra något väldigt väldigt tråkigt..
Diska!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar