onsdag 21 november 2012

21 November 2012

Hej :)

Alla tjatar på att jag ska uppdatera.
Jag HATAR när folk tjatar.
Låt mig uppdatera denna blogg när jag vill!
Så, nu slänger jag in ett inlägg istället bara för att JAG känner för det.

Igår gick vi upp tidigt.
Faktiskt jättetidigt för att vara lediga.
Klockan 7.15 lämnade vi in bilen på service sen gick vi till Mc donald´s och åt frukost.
Efter det gick vi från Tornby till mamma i Tannefors.
Till vi fick åka och hämta bilen igen.
Sen åkte vi hem till Grebo och gick en sväng med hundarna.

Idag har jag varit på jobbet på p-möte.
Hade tänkt städa lite här hemma nu sen laga mat.
Ikväll ska jag bara mysa i soffan till bonde söker fru.
Underbara program!

Imorgon ska vi hem till mamma och sova där för Lars var bortrest och hon vill inte vara själv nu när hon börjat ny behandling och inte vet hur man reagerar på det.

Puss & Kram

Storm

Storm

Storm

Malte

Malte
Malte
Dom ville inte riktigt att vi skulle åka hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar