söndag 16 september 2012

Work & Bake

Hej hallå tjoho och allt..
Hoppas allt är bra med er?

Med mig är det alla fall super!
Myskväll igår med min kära.
Kycklingpaj och Baksmällan 2..
Gick och la oss ganska skapligt ändå för min klocka ringde 6.00 idag också.

Upp och hoppa o iväg på cykeln mot J-lund!
Jobbade till klockan 13. Sen vidare hem igen med jordens värsta huvudvärk.
Somnade i soffan i 45 min sen var den borta men den kommer allt smygandes tillbaka nu så jag får väl ta en tablett ändå..
Försöker helst undvika det ;)

Fick ett lite bakryck nyss så nu bakar jag för fullt.
Kan vara så att alla skrev på FB att de gjorde si och så..
Då ville ju jag med baka.
Och att jag får en hel del besök i veckan gör ju inget.
Fikagäster :)

Nu väntar jag på att det ska bli klart i ugnen bara.
Under tiden fönstertittar jag in hos grannarna här runt omkring.
Jag ÄLSKART!
Hehe..

Ska försöka klura ut åt vad vi ska äta för mat ikväll..
Är lite sugen på köttfärslimpa men har aldrig gjort en egen.
Får väl ringa till mamma och fråga hur hon gör :)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar