måndag 24 september 2012

24 September 2012

Hejsan :)

Sitter och väntar på att min kusin ska komma hem hit och fixa ordning mina naglar igen.
Sen blir det lunch och en cykel tur hem till mamma för att hälsa på henne lite.

Ska även ringa till vårdcentralen och boka tid.
De måste kolla upp det här med huvudvärken på mig.
Det liksom spänner i huvudet hela tiden sen säger det pang (låter inte men känns så) och så får jag skit ont.
Ae måste kollas upp..

Hockeymatch ikväll igen.
Vet dock inte om vi ska gå på den.
Hade ju varit roligt och den visas inte på cmore så det är ju tråkigt!!
Får väl se hur det blir med den saken ;)

Åh jag vill ha min lön.
Helst typ NU!
Men jag får vänta två dagar till..
Tvååå långa dagar till innan jag får min lön.
Nästa månad blir det ännu värre.
Då får jag vänta till den 27e!
Tycker 26e är sent nog ;)

Jaja nog om det.
Nu ska jag skicka lite mail och sånt där tråkigt innan Malin kommer hit.

Kram <3

Inga kort idag heller..
Så går det när kameran på iphonen väljer att strejka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar