lördag 15 september 2012

15 September 2012

Hejsan!

Precis som jag lovade imorse så kommer nu mitt inlägg.
Hmm vart ska vi börja..
I onsdags hände det inte så mycket på dagen.
Jag och Elli tog en promenad runt ån sen tränade jag med Kristoffer innan vi besökte Grebo på kvällen.

I Torsdags var det våran dag.
Dagen då jag för ett år sedan tog tag i saken och ställde killen mot väggen.
Vi umgicks dag som natt, dygnet runt, skrev till varandra hela tiden och ringde.
Det var alltså våran 1 års dag i Torsdags.
Började dagen med frukost på Ekoxen innan det blev ansiktsbehandling för min del och massage för Krille.
Hela eftermiddagen tog vi det lugnt i soffan och på kvällen gick vi ut och åt på Afrodite.
Sist men inte minst..
Bio på kvällen.
En riktigt mysig dag som jag aldrig kommer att glömma <3

Igår hade jag möte på morgonen sen blev det träning för att sedan åka ut till Tornby på dagen.
Storhandlade på Maxi också.
Vilket var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.
Stod 40 min i kön innan vi kom ut.
Scannern slutade fundera och folk blev som galna.

Och idag har jag jobbat..
Samma imorgon men först ska jag njuta av denna eftermiddag och kväll.
Skrev en liten fin lapp till Kristoffer imorse.
"Tack för att du diskar idag. Jag har maten klar när du kommer hem"
Fick en lapp tillbaka av honom när jag kom hem.
"Tack för att du städar klart här hemma idag och lagar maten, ses sen"
Haha ja så medans han nu är på jobb ska jag tydligen städa klart här hemma.
Tack ;)

Men först ska jag duscha.
Sen blir det städ och mat..

Kram <3

Bilder får ni dock vara utan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar