måndag 3 september 2012

Norrpan

Hej där mina fina vän!
Hoppas allt är lika bra med dig som det är med mig :)

Idag ringde klockan tidigt som tusan.
Upp och hoppa!
Göra ordning sig för att åka till Norrköping.
Klockan 6.50 rullade bilen från stan mot Sättuna för första stoppet sedan vidare mot Norrpan.
Klockan 8 imorse satt jag på en bänk någonstans i Norrköping med solen lysandes i huvudet och åt lite frukost.
Inte alla dagar det händer :)

Foto: Frukost på en bänk någonstans i Norrköping klockan 8 på morgonen 󾌵󾮗 http://instagr.am/p/PGl-etB6eF/

Sen satt jag i bilen i 1 ½ timma medans Angelica klippte Kristoffer.
Hon klarade provet och vi fick åka hem.
Eller vi stannade kvar hos Mikaela i Sättuna och myste lite med Melker.

Sen kom mamma och hämtade mig där och vi styrde bilen mot.....
tadaaa Norrköping!
Hehe två gånger på en dag.
Ja det går :)
Fixa lite ärenden där.
Åt en väldigt försenad lunch och gick lite på stan.

Nu är jag hemma igen.
Ska kolla igenom lite vad jag köpte förut medans jag väntar på K som är på väg hem från sina föräldrar.
Sen ska vi till Maxi och handla mat!

Imorgon ska jag till nya jobbet.
Kan man säga så?
Jag har ju inte fått något klartecken av dem än att jag får jobba där.
Äsch vi skriver så.
Låter ganska bra tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar