lördag 22 september 2012

22 September 2012

Hej!

Älskade Lördag.
Världens bästa dag.
Kommer alltid vara världens bästa dag!

Om fem veckor fyller jag år.
Exakt..
Hjälp!!
Ännu ett år äldre..
Men då fyller jag garanterat vuxen.
Krille slipper allafall sjunga sin favoritlåt när han springer in på systemet.
Så lite längtar jag väl ändå!
Ska ju försöka styra upp något slags firande av släkten och så här hemma.
Det kommer att bli trångt men det får man väl räkna med.
Tänkte sätta mig ner och kolla lite på det idag.

Tänkte bädda sängen nu och göra mig ordning sen.
Ta en dusch, platta håret och sminka mig lite.
Man känner sig så mycket fräschare då.
Lägga in mjukiskläderna i garderoben och ta på sig lite vettigare kläder.
Stänga av teven och sätta på musik.

Krille jobbar som vanligt och jag ska träffa Elli i eftermiddag.
Tror allt att det blir dag utav denna lördag med.

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar