fredag 7 september 2012

Gräsänka

Heeeeeela lång helgen från och med NU!
Jag har inte ett skit att göra..
Alla jobbar.
Eller alla mina kära vänner jobbar denna helg och det är min lediga.
Nu jobbar även Krille också så vad ska jag göra?

Ser inte fram emot denna helg någonstans..
Fy!
Börjar väl med att sitta hemma själv hela fredagskvällen så får vi se hur det fortsätter sen..

Kanske åker ut till Grebo imorgon för att träffa familjen.
Annars har jag inget på schemat.
Nu ska jag ta och duscha..

Var nere på gymmet förut.
Sprang lite lätt från början.
Det gick bra..
Fortsatte och sen kunde jag inte andas.
Glömde bricanylen hemma..
Trodde jag skulle svimma på vägen mot den lilla mattan som låg på golvet som jag siktade in mig att lägga mig på i väntan på att allt skulle gå över..
Det gjorde det ju som vanligt men det är ju riktigt jobbigt under tiden.
Sen gick det bra att fortsätta träna :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig ordning och cykla ner till ishallen och lämna jobbnycklarna till Kristoffer som han såklart glömde hemma.
Alltid är det något ;)

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar