fredag 28 september 2012

Huvudvärken och vårdcentralen...

Jag har glömt att berätta!
Fortsättningen på min lilla story om den mystiska huvudvärken och vårdcentralen..

Jag ringde igår morse klockan 8.00 som de bad mig om.
Knappade in mitt personnummer och telefonnummer och de skulle ringa upp mig klockan.
10.45!

De ringde upp 10.50 så det får ju vara okej :)
Bättre än de andra dagarna då de ringt upp över en timme senare..

Fick prata med en jättetrevlig tjej för en gång skull.
Hon fråga lite mer saker och svaret jag fick var att jourtiderna var slut.
Vem blir förvånad liksom :)
Men sen frågade hon mig om jag var spänd i rygg och nacke med.
Aa det är jag ju..

Hon trodde på någon låsning i nacken eller ryggen så den supertrevliga tjejen bokade in mig hos sjukgymnasten nästa fredag så ska de få gå igenom min nacke och axlar o se om det är någonting.

Tror det kommer bli bra till slut.
Skönt att få hjälp för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar