söndag 23 september 2012

Hallå där

Känsliga Rebecca sitter och tjuter lite smått till djurakuten på teven.
Usch vad jag hatar när man måste ta och avliva sina djur.

Ska ta och duscha när programmet är slut sen blir det matlagning.
Idag står det köttfärslimpa, potatis, kokta morötter, sås och lingonsylt på schemat.

Krille jobbar som vanligt...
Han kommer hem senare idag så jag får vara själv några timmar till.
Men det ska väl gå det med :)

Skulle träffat Elli igårkväll men min kväll fick en helt annan vändning.
Fick sådär ont i huvudet igen.
Så trött jag blir på det här nu!!
Tre gånger på mindre än en vecka.
Måste kolla upp det..
Gör ju fruktansvärt ont.
Så det fick blir soffläge med täcke och allt för mig igårkväll.
Krille jobbade ändå så jag somnade i soffan.
Det släppte lite men höll ändå i sig ett bra tag.
Hockey på teven sen avatar..
Det fick bli min lördagskväll det!

Nahe nu börjar det igen efter reklamen.
Vi ses!
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar