fredag 28 september 2012

Fredag fredag fredag!!

Idag har jag inget inplanterat så då passade jag på att ta sovmorgon!
Till klockan 9. Det var otroligt skönt :)
Om jag ska vara ärlig så har jag inte gått upp ur sängen än ;)

Men ska göra det snart.
Måste ta en dusch och tvätta håret. Tycker det är så himla tråkigt, och sen tar det sån tid!
Skönt det skulle vara med kort hår :)

Sen ska jag nog gå ner till stan för att kolla lite överallt igen om det finns foppatofflor någonstans.
Jag vill ha det på jobbet men är ute i lite fel period..
Sen måste jag köpa en ny tunn tröja då min bästa gått sönder och jag fick paniklaga den hos mamma igår, vilket inte blev så snyggt!
Måste även gå in på Hemköp och köpa mat till kvällen :)

Kanske dags att sätta fart så man får någonting gjort!

Kram <3





Var i Norrpan med mamma igår.
Fixade lite saker sen åt vi lunch där.
Så himla gott!!





Sen skulle jag och Krille till rusta för att kolla efter tofflor.
Kom ut med julklappspapper.
Frågan är vad som hände?!
Men det är ju bra att ha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar