måndag 17 september 2012

Monday!

Har precis haft kära mamma här på besök.
Vi satt och pratade och fikade.
Himla mysigt <3

Hon kommer hit imorgon också.
Och har med sig frukost, trevligt.
Sen kommer min kusin runt lunch tiden och fixar mina naglar.

Ska diska lite nu.
Göra mig ordning och gå ner till apoteket för att köpa ansiktskräm.
Har inte gjort det ännu men måst det idag.
Klarar inte en dag till utan.
Vädret är knas.
Nyss var det svart på himlen och spöregn.
Nu är det blå himmel och sol.
Jag föredrar det senaste men då får det gärna hålla sig så också.
Blåser som tusan gör det med.
Jag längtar dock tills det blir snäppet kallare ute så jag kan ha min fina pippitröja och min väst.
Lite för varmt för det nu.
Möjligt att det blir så ikväll dock när vi förmodligen ska på hockeyn.
Vi får se ;)

Nu ska jag forstätta lyssna på fest hos abdullah samtidigt som jag diskar.
Vi ses!

Kram <3
Min absoluta favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar