onsdag 5 september 2012

Onsdag

Hallå!

Sitter här med morgonfrisyr och väldigt sköna kläder o dricker en kopp kaffe..
Nej jag gick inte upp nu.
Har varit vaken i många timmar men inte orkat göra mig ordning än ;)

Igår kväll åt vi god mat hemma hos svärföräldrarna.
Oj det lät gammalt!
Och sen lite tv häng på det..
Innan vi åkte hem för att K skulle ner till ishallen och träna.
Jag fortsatte kolla på teven här hemma innan jag däckade dödstrött i sängen runt 11 tiden.

Föresten..
Glömde skriva om igår.
JAG FICK JOBBET! :)
Ska bara få hem ett papper från polisen sen får jag börja.
Känns så otroligt bra..

Tänkte göra ordning lite här hemma för att sedan packa väskan och gå ner till Frisk.
Har inte varit där sen i Söndags.
Ångest!

I eftermiddag ska vi ut till Tornby på lite ärenden.
Mycker roligare än så blir det nog inte!
Jag lever fortfarande vidare på gårdagen.
Humöret är på topp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar