söndag 9 december 2012

Trött, hungrig och ensam..

Jag är helt död i soffan.
Min kropp strejkar..
Eller så är sanningen bara att jag har blivit smittad av Kristoffer och har väl fått någon förkylningsskit jag med..
Men mina problem verkar bara vara att kroppen är helt slut.
Känns som att jag har feber fast jag inte har det..

Allt detta betyder att jag inte har lagat någon mat och heller inte ätit något sen klockan 12 idag.
Jag är hungrig men orkar inte laga någonting.
Krille jobbar och skulle komma hem runt 21.30 men det blir försenat och han kommer hem runt 23-24 :(

Snälla, gör mig frisk.
Gör så att det slutar snöa.
Det betyder att jag får ha min sambo här hemma istället.
Jag vill krama lite på honom.
Har knappt träffats denna vecka.
Jag saknar honom :(

/ tjejen med tillfälliga problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar