lördag 1 december 2012

Fy för denna jäkla helg!!!

Dagen började ju bra.
Precis som alla andra dagar sen går det utför...

Vaknade och kollade på julkalendern som jag skrev förut.
Åt en god frukost med älsklingen.
Mamma skickade sms att hon blir kvar en natt till på sjukhuset
Krille blev inringd till jobbet och jobbar hela dagen.
Tänkte gå till Tannefors och sätta upp stjärnor och gå på hockeyn med Lars om han ville.
Nu mådde han dåligt och ville inte..

Så nu sitter jag här och gör INGENTING.
Från och med nu hatar jag helger.
Det händer tamefan ingenting kul någongång på någon helg.
Om jag åt minstonde hade en hund här som jag kunde ha sällskap med.
Då kunde vi gått ut en lång och skön vinterpromenad.
Men det är skit tråkigt att gå själv..


Nu ska jag lyssna lite på Mad world och tycka synd om mig själv en smula!!
Jävla skit lördag rent ut sagt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar