fredag 14 december 2012

Fredag 14 december 2012

Godmorgon :)

Igår hade jag en riktig mysig dag med mamma.
Vi hade en efterlängtad mor och dotter dag på stan.
Gick och köpte julklappar och åt lunch på Linds! <3

På eftermiddagen kom krille ner till stan.
Köpte lite bebiskläder sen tog vi bilen och styrde ut mot ljungsbro.
Myste massor med lilla Elsa 4 dagar gammal.
Så otroligt söt!!! :)
Det är krilles kompis och hans tjej som har fått barn alltså :)

Snart ska vi gå upp.
Äta frukost och göra oss ordning för en ute dag på landet.
Vi ska åka ut till sommarstugan och skotta snö.
Yey!
Jag tar kort istället :)
Ikväll är jag nog gräsänka igen..
Och imorgon jobbar jag hela dagen, precis som på söndag :)

Puss & kram




Nu har granen kommit upp här hemma :)




Julgran!





Paket under granen!




Paket under granen!




Finaste tomten!

Eftersom jag lagt upp bilderna med telefonen så antar jag att de är klickbara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar