fredag 21 december 2012

Mitt/mina jobb!

Bara 45 min kvar innan dagpersonalen kommer och bara 1 timma innan jag får åka hem och sova :)

Ska störta ner i sängen direkt när jag kommer hem.
Sova några timmar sen upp och iväg o handla.
Ska köpa två julklappar till och 4 stycken till paketleken som vi ska köra både på julafton och juldagen.

Sen måste vi även handla mat också..
Har gått mycket bättre denna natt.
Förra gången var jag så otroligt trött.
Men det här har ju gått riktigt bra.

Ni som inte vet var jag jobbar och vad jag jobbar med så får ni en liten Snabbverision nu.

Jag har en tjänst på ett korttidsboende för förståndshandikappade barn/ungdomar i johannelund.
Men sen går jag även in extra på ett elevhem för förståndshandikappade barn/ungdomar. Och det är där jag jobbar nu i natt.
Otroligt roligt jobb. På båda ställena..
Innan jag fick dom jobbade jag inom hemtjänsten med äldre.
Visst det var väl helt okej men nu har jag hittat ett toppen jobb.

Ska jobba hela helgen nu med.
Har det på schema (varannan helg) sen är jag ledig över jul tills jag jobbar mellan dagarna också.
Och nyårshelgen :)

Nu ska jag kolla lite på Nyhetsmorgon och vänta in dagpersonalen så jag får gå hem och sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar