söndag 9 december 2012

Andra advent!

Hej hej!

Nu var denna vecka snart slut.
Skönt för imorgon får jag sova ut lääänge!!
Har börjat 6.45 och 8.00 denna helg så jag har fått gått upp när alla andra legat och sovit.
Och det gillar jag inte så jättemycket med tanke på att jag är så morgontrött.
Så nu är min jobbvecka slut och imorgon börjar en ny.
Men jobbar natt så jag är ledig hela dagen innan jag går på nattpasset :)
Sen jobbar jag tre timmar på onsdag sen hela helgen som kommer.
Men det tar vi då :)

Igår när jag slutade jobba tog Krille och jag en promenad över vägen till trädgårdsföreningen och fotade lite.
Jag älskar det..
Det är så kul :) !!
Så nedanför kommer lite kort från igår.

Slutade jobba klockan 17 idag.
Tänkte komma hem och laga god mat sen ha söndagsmyskväll med Krille men han blev visst inringd till jobbet så han blir väl borta hela kvällen.
Älskar att vara sambo med en kille som har snöjour denna vinter <3
Vi får helt enkelt ha en kväll tillsammans någon annan dag ;)

Nu ska jag kolla om jag hittar någonting i frysen som jag kan laga till mig :)
Puss O Kram

Vem vill cykla?

Vinter

Vinter
Vinter

Min fina

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Vinter

Andra advent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar