tisdag 18 december 2012

Slappardag och tvättmaskinsproblem!

Hejsan!

Sitter här i soffan med tända ljus på bordet, kollar på nyheterna och vädret och känner mig lite som 45 år :)
Äsch, det är mysigt och jag orkar inte gå och hämta tv kortet från sovrummet så nu har jag bara 1,2,4,6 här!

Idag har det minst sagt vart en riktig slappardag.
Skulle egentligen jobbat på eftermiddagen men det blev inställt så istället fick jag vara hemma.
Gjorde ju inget ändå med tanke på att vi har haft tvättstugan hela dagen.
Plus att ena tvättmaskinen gick sönder och där i låg alla mina kläder.
Ringa och felanmäla. Så till sist kom det en kille som fixade ut kläderna alla fall.
Men den är fortfarande trasig så det tog lite längre tid än vanligt idag.

Annars har det inte hänt så mycket.
Fick 10 minuters ryggmassage av Krille om jag tog och diskade vårat BERG av disk.
Riktigt skönt var det allt.
Lagade även lite mat och har nu på kvällen tagit mig en dusch.
Krille är på hockeyträning så därför sitter jag här själv.

Ska snart gå och lägga mig.
Kolla lite på teven i sovrummet för att sedan sova några timmar.
Imorgon ska jag på möte med jobbet sen är jag ledig.
Då ska vi ut till ljungsbro och åka skridskor, fika och mysa lite med bäbis.

Godnatt <3




1 kommentar:

  1. Åh, bebismys igen så mysigt. Kör lugnt på skridskorna gumman.

    SvaraRadera