lördag 1 december 2012

1 December, chokladkalender, Greveholm och ljus!

Yeeeey gräsänka IGEN..
Kul?
Nja det vet jag väl inte..
Men han kommer hem lite skapligt ikväll så vi får alla fall kvällen tillsammans.

Idag är det första December.
Stjärnorna står/hänger i våra fönster sen i torsdags.
Men idag åkte chokladkalendrarna fram och första luckan öppnades.
Ställde även klockan på 8.30 för att kolla på julkalendern.
Man blir ju som barn på nytt men det är ju Greveholm igen och det får man bara inte missa.
Så bra :) !!!

Nu lyssnar jag på julmusik och hade tänkt att ta och samla ihop mina tomtar.
Tror ingen åker fram än men man kan ju alltid ta och klämma o känna lite på dem först.
Ska nog ta promenaden hem till Tannefors sen och samla ihop mina tomtar som jag har där.
Kanske hjälpa Lars att ta fram stjärnorna där hemma nu när mamma ligger på sjukhuset.
Det är ju bara hon och jag som vet vart alla stjärnor ska stå och vilken utan dem.
Hihi!

Sen får vi se om jag går ner och kollar på LHC matchen eller inte.
Så tråkigt att gå själv men hjärtat är ju där och jobbar så lite sällskap har jag ju av dom alla fall..

Imorgon ska vi baka här hemma.
Första adventsbaket.
LusseBULLAR med fyllning står på schemat.
Kanske pepparkakor också??
Vi får se ;)

Puss O Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar