torsdag 6 december 2012

6 December 2012

Hejsan :)
Snön fortsätter att falla ner från himlen.
Visst snälla gud om du finns..
I den mörkaste regnigaste hösten så önskade jag mig snö av dig.
Jag fick som jag ville men nu får det gärna räcka ;)
tack!

Jobbade hela kvällen igår och bussen var sen hem.
Skulle gått 20.37 men den gick 20.00 istället :(
Och på vägen till jobbet tog jag bussen vid 14.30 när jag började 15.30 just för att vara på säkra sidan ;)
Idag har jag varit på utbildning hela dagen  och det var vid garnisonen så för en gång skull kunde jag gå dit :)

Ville egentligen på matchen ikväll just för att Zacke ska spela sin första match men Krille är sjuk och ligger och sover i soffan.
Hatar när han är sjuk.
Tycker synd om honom men blir ju nästan deprimerad själv.
Har ju ingen att prata med..

M Å S T E diska idag också..
Det är disk på HELA diskbänken... :(
Fasen!

Får väl ta tag i det snart och sen laga mat.
Tråkiga, tråkiga Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar