söndag 30 december 2012

Näst sista dagen..

Sådär ja nu är jag ledig igen..
1 dag ;)
Det bästa med att börja 6.45 en söndag är att jag slutar 11.45 :)

Imorgon är det nyår.
Ett nytt år ska skålas in och välkomnas.
Vi har ingen aning om vad vi ska göra för tillfället men det löser sig!
Jag börjar jobba tidigt dagen efter så någon fest orkar jag inte med..

Ska straxt städa ording lite här hemma.
Älskar att gå och små städa lite när jag är själv hemma.
Finns ju ingenting annat att göra..
Har kollat på hundtricket hela eftermiddagen men den är slut nu :)

Tänkte lägga upp lite kort från jul också.
Varsågoda.
Såhär mysigt hade jag det i jul med alla nära och kära <3


                                                      Julklapparna här hemma:


 
Uppesittarkväll den 23e:






 
J U L A F T O N !




























 
J U L D A G E N  1A FIRANDE



 
 
J U L D A G E N  2A FIRANDE







 
A N N A N D A G E N!
FIRANDE MED MAMMA





 
LITE UTAV JULKLAPPARNA


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar