torsdag 31 januari 2013

Sista Januari!

Hej :)

Idag ringde klockan tidigt igen.
Upp och hoppa till jobbet.
Eller hoppa o hoppa kan jag väl inte direkt säga att jag gjorde.
Men iväg kom jag, fick skjuts. Tack underbara Krille <3


Jobbade några timmar sen åkte jag till naprapaten.
Han gjorde massor övningar, bödje benen både höger och vänster, masserade på ryggen, vred hela min kropp åt olika håll så det knakade både lite här och var.
Har känt mig helt mörbultad hela kvällen.

Åkte hem till mamma efter naprapaten.
Fixade lite på hennes ipad. Sen tog vi en promenad förbi våran nya lägenhet och kollade lite utanför.
Åt lite lunch sen var det dags för mig att bege mig tillbaka till jobbet.
Jobbade delad tur idag.
Och det känns i ryggen nu kan jag lova..

Krille har åkt till sälen nu och ska vara där över helgen.
Så jag är ensam hemma till söndagkväll.
Tråkigt för mig men kul för honom!
Längtar dock till lördagkväll för då får jag besök här hemma utan min mamma och lillebror som stannar och sover över här hos mig.
Mysigt!!

Nu ska jag kolla klart på teven sen gå och lägga mig.
Är otroligt trött men imorgon får jag sova länge :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar