lördag 26 januari 2013

Ledig lördag!

Leeeeeeeedig idag!
Men jag är själv några timmar.
Krille jobbar hela eftermiddagen, SÅKLART!!
Han kan vara ledig hela veckan när jag jobbar järnet sen när jag har en ledig dag så jobbar han.
Äsch det får gå ändå :)
Han kommer ju hem till kvällen alla fall..

Tänkte göra mig ordning snart och ta en sväng ner till stan.
Som alla andra denna lördag med löning och allt?
Misstänkte att jag inte kommer vara själv där och nu skrev K när han gick förbi för att gå till jobbet "fy fan vad folk på stan!!!" Så där fick jag bekräftat att jag inte blir själv :)

Vi tänkte gå på bio ikväll men såklart så går inte den filmen som vi vill se på sena bion och den andra fanns det bara biljetter längst fram på och de var man tvungen att köpa på direkten.
Så jag antar att vi får skippa den idén.

Var o kollade på lägenheten igår igen.
Var där och mätte lite väggar o så.
Måste ju veta så att möblerna får plats åt det håll vi vill.
Så nu lutar det åt att vi tackar ja till den.
Måste bara lösa det med att bli av med denna lägenhet också så vi inte måste betala massor dubbelhyra o så..
Men vi får se..

Nu ska jag platta håret och sminka mig för att sedan ta mig ner till stan en sväng.
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Vilken osis att jag redan hittat lägenhet annars hade vi varit extremt intresserade!

    hoppas allt är bra!

    SvaraRadera