fredag 18 januari 2013

ingen soldat!

Jag börjar gråta snart.
Det är inte långt från att mina ögon fylls med tårar.
Jag har så fruktansvärt ont i ryggen.
Det gör ont när jag både sitter och ligger ner.
En stund går bra att stå men sen gör det med ont.
Och jag kan ju inte stå hela dagen..
Försöker sitta i soffan med vetekudde bakom ryggen nu men det hjälper inte.
:'(

Ska iväg och jobba sen men börjar inte förns halv 4 idag så det är ju skönt :)
Jobbar till 20 ikväll sen hem och ha fredagsmys!
Krille jobbar dock till 22 men sen kommer han hem och gör mig sällskap med..

Jobbar hela helgen nu.
Långpass imorgon..
Men det gör inget.
Jag längtar lite efter det faktiskt..
Trivs så otroligt bra på detta ställe <3

Nahe om jag ska gå och värma på vetekudden lite nu, ta en tablett och hoppas på att värken går över.
Eller så kan jag ju lika gärna börja gräva på min grav..
Äsch, skämt o sido!

Vi hörs.
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar