måndag 14 januari 2013

14 Januari 2013

Så var det måndag igen.
Men jag är fortfarande ledig.
Ni anar inte hur skönt detta är.
Istället för att jobba jämt och vara ledig en dag.
Nu hinner jag verkligen vila upp mig och laddar batterierna enormt tills jag snart är tillbaka på jobbet igen.
Längtar faktiskt!

Har varit barnvakt en timma mitt på dagen.
Söta underbara unge.
ALLTID lika glad :)
Stolt moster åt honom :)

Sen åkte jag förbi och blev lite rånad på pengar utav tandis..
Han tog lite bilder, kollade på dom, tog den hemska kroken och tryckte ner i varenda tand sen var det bra..
400 kronor, tackar!
Och en lapp med två tider då jag måste gå tillbaka och laga ett pyttelitet hål, 1280 kronor!!
Och även gå tillbaka en gång till för att ta bort tandsten som jag ALLTID lyckas få, 800 kronor.
Blä!!
Nu hatar jag tandläkaren ännu mer..

Håller på att tvätta nu.
Krille ska laga mat snart.
Samtidigt som han ska spela hockey om 55 min.
Vet inte riktigt hur han tänker ibland men det blir väl bra ;)
Inte speciellt bråttom verkar han ha heller då han ligger i soffan och pratar i telefonen.

Jaja, jag ska väl diska lite, den disktant som jag nu har blivit sen kila ner till tvättstugan igen.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar