onsdag 9 januari 2013

9 Januari 2013

Hejsan!

Det är väl på tiden att skriva ner några rader här då jag har varit lite frånvarande på denna blogg ett par dagar.
Men jag har en anledning: Jag har jobbat massor.
Så enkelt är det.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då och just därför blir det bra mycket mindre inlägg här :)

Men igår var jag ledig.
Då hängde jag med mammsen på sjukhuset i några timmar.
Sista behandlingen av den där jäääääkla cellgiften.
Wohoo nu är vi i mål.
Eller ja snart, lite hormon och strålning på det så är vi till slut klara.
Känns bättre att skriva vi istället för jag eftersom jag är en stor del i hennes jobbiga resa.
Men det värsta är nu över och nu blir det bara bättre.
Så otroligt skönt.
Kan inte vara annat än stolt över min mamma som har kämpat sig igenom varje behandling med illamående, värk, feber och trötthet.
Duktiga du, du är världens bästa <3

Idag har jag varit på personalmöte i några timmar.
Sen tog jag bussen hem till Ellinor.
Saknade vän!
Ses alldeles för lite nu för tiden..
Vi bakade lite muffins och kollade på massor med kort och filmer på deras lilla fyrbenta krabat som kommer hem dit om två veckor :)

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och "jobba" lite på morgonen. :)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Tack mitt <3 för att du varit med på denna hemska resa. Nu kommer det bara bli bättre och bättre. Älskar dig

    SvaraRadera