torsdag 3 januari 2013

Det är varning för ras, gå så försiktigt du kan. Dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas!

Hej :)

Ledig idag.
Började det hela med lång sovmorgon till klockan 10!
Jag är inne i en period då jag är otroligt trött på morgonen.
Helt slut när jag vaknar klockan 10.
Sjukt!!
Men nu ska jag börja tidigt i fyra dagar. Så förhoppningsvis ställer kroppen om sig igen.
Börjar 6.30 imorgon, fy!

Har spenderat dagen med mamma och (Krille en liten stund) på stan.
Vi åt lunch på ming palace, köpte massor saker och avslutade allt med en fika inne på gränden.
Köpte nya skor för mina bästa har gått sönder, ett nagelack, blomma till mitt fina arrangemang i sovrummet, Ljus och en ugglaljuslykta som jag har gått och letat efter länge men som varit slut.
Och nya gardiner till köket..

Så nu har jag börjat med "plocka ut julen projektet".
Tänkte innan att det tar nog inte så lång tid för vi har inte så mycket saker.
Hehe, jag hade fel!
Gardiner ska plockas bort och nya ska strykas och hängas upp, tomtar ska plockas bort och granen ska ner, alla stjärnor ska bort och alla lampor ska upp.
Än så länge har jag bara fått bort tomtarna och gardinerna i köket.
Upp med de nya gardinerna i köket.
Och ja, ungefär så långt har jag hunnit.
Tror jag tar restern av garinerna och granen någon annan dag.
Stjärnorna får väl vara kvar ett litet tag till med :)

Nu ska jag skala potatis för ikväll blir det lax, potatis och kall sås med räkor :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar