måndag 14 januari 2013

Måndag, barnvakt och tandläkaren

Godmorgon!!

Ligger fortfarande kvar i sängen och kollar runt lite på telefonen.
Krille ligger och sover bredvid o verkar inte ha några större planer på att gå upp.

Igår tog vi en sväng ut till grebo för K skulle klippa sig.
Underbart att våran privata frisör och min familj bor under samma tak eller att det helt enkelt är min syster.
För då kan man passa på att träffa de andra familjemedlemmarna också.
Krille var tvungen att åka och jobba men jag stannade kvar så åkte ner med pappa och syster till Åtvidaberg och kollade på när lillebror spelade match.

Sen hem och duscha för att sedan ha filmkväll med min kära sambo resten av kvällen.

Ska gå upp straxt och fixa ordning mig.
Äta lite frukost och sen gå bort till ekkällan.
Ska vara barnvakt åt stans sötaste o gladaste unge någon timma eller två sen.

Och efter det ska jag vidare till tandläkaren :(
Usch jag vill inte!!!!!
Är totalt livrädd för det.

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar