fredag 20 april 2012

Tankar

När man ligger i sängen och inte kan sova.
Då börjar man tänka.
Eller jag gör det..
Tänker på allt möjligt mellan himmel och jord.
Nya och gamla saker, bra och dåliga saker, det förflutna och framtiden, då nu och sen, när man har varit i botten och när man har nuddat toppen!

Ikväll har jag en sån kväll.
Ligger här i sängen och tänker på allt.
Ikväll allt dåligt man har varit med om.
Personer som har sårat en, krossat en och allt möjligt.
Kan inte låta bli att få tårar i ögonen när man tänker..

När man mår som bäst så ska det alltid hända någonting som gör att man måste petas ner från den platsen.

Varför ska man alltid komma på och tänka på de dåliga sakerna?

Äsch nu ska jag försöka sova igen.
Tänka positiva tankar att jag är sjukt stark och orkar ta mig igenom saker och ting.
Ingen ska någonsin kunna såra mig igen för då förlåter jag inte lika lätt som tidigare.

Observera att det jag tänker på är inget som har hänt nu.
Nu har jag det bra för det mesta.
Det är bara när jag ska sova som alla konstiga tankar kommer upp i huvudet på en...


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar