måndag 2 april 2012

Måndag

Jobbade 7.30-14.00 igår.
Ett perfekt pass.
Tiden rullade på och vipps var det slut :)

Åkte hem och åt, gjorde mig ordning sen åkte mamma och jag ner till ishallen och kollade på när mitt hjärta spelade hockeymatch!

Efter det vidare hem för att äta lite mat och titta på teven.
Sen var den dagen slut..

Och nu är det måndag igen.
Ska upp till sjukhuset snart för första gången denna vecka.
Kristoffer börjar på "sitt riktiga jobb" idag så från och med nu jobbar han 7.00-16.00!

Och jag jobbar 16.00-22.00 idag.
Så vi får umgås med varandra imorgon kvälll för när jag kommer hem ikväll sover han.

Lite småtrist men så är det..
Nu måste jag gå upp från den varma sängen.
Håller tummarna för att snön som kom ner igår är borta idag.
För nu är det fasen vår ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar