lördag 21 april 2012

Lördag

Godmorgon!
Kunde somna sen till slut igår. Skönt det!
Men vaknade vid 5.30 av att jag hade fruktansvärt ont på hakan.
Då hade jag fått två stora finnar där under natten.
Så det värkte in i hela munnen.
Det var ju mindre skönt.

Men nu har jag vaknat till liv igen. Kristoffer sover fortfarande och har inga planer på att gå upp..

Jag skulle behöva gå ner på stan en sväng och köpa en foundation men det kanske jag får göra imorgon.

Vid tolv ungefär styr vi bilen ut mot grebo och hälsar på min lilla pappa och familjen där..
De skulle sätta dit nytt staket i trädgården men vädret är ju inte det bästa så vi får se hur det går med det.

Nu ska jag försöka slingra mig ur den bästa killes famn för att fixa lite frukost och duscha.
Så får väl han ligga kvar här och sova ;)


Location:Barnhemsgatan ,Linköping,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar