tisdag 17 april 2012

17.04.12

Som ni har märkt har jag bara gjort massor tråkiga måsten idag.
Men som sagt, det måste göras och då är det lika bra att göra det så man blir av med det!
Har som ni märkt vikt tvätten, renbäddat, dammsugit och torkat golven, diskat och bakat en äpplepaj som vi ska fika lite på snart när mitt hjärta kommer hem!

Vädret är som jag sa väldigt konstigt.
Först sol och blå himmel, sen mulet och snö, nu är det sol och blå himmel igen.
Sjukt!
Men om det håller i sig ska vi nog ta en promenad sen eller kanske en sväng på inlinsen..

Ikväll ska vi äta pappas goda fiskgratäng.
Hoppas det blir gott för jag ser fram emot det.

Nu ska jag leta lite efter födelsedagspresent till min bror som fyller år om en månad exakt.
Bättre att vara ute i god tid.
Tror jag vet vad jag ska köpa med, skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar