måndag 23 april 2012

Måste handla...igen!

Öppnade kylskåpet nyss och insåg precis att det var väldigt tomt..
Fick även slänga tre påsar med bröd.
Antingen var de gamla eller så var det en skiva kvar av brödet.
Åh, så eftermiddagen fick en annan vändning.
Måste åka och handla.
Igen...
Tycker vi springer på MAXI varje dag.
Även om det bara är en gång i veckan..

Nu har jag precis diskat.
Ska ta och bädda sängen snart sen får vi se om det blir en promenad.
Skulle ju vara skönt.
Men nu blev det massor moln på himlen igen så skulle inte förvåna mig om det börjar regna lite sådär lagom tills jag ska gå ut.

Annars får jag väl stanna inne och städa eller något.
Fördriva tiden tills Kristoffer kommer hem. :)

just det.
Ska framkalla lite kort också.
Det får jag inte glömma bort!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar