tisdag 24 april 2012

ont det gör ont!!

Idag vill jag bara dö en smula eller två.
Okej nu kanske jag tog i lite för mycket.
Men jag vill helst lägga mig ner på marken och gråta som ett litet barn när den inte får som den vill.
Jag har lyckats dra på mig mensvärken från helve...!
Brukar få ont men inte såhär ont!!!
Och min vetekudde som brukar hjälpa är självklart hos mamma.

Aj min stackar mage och rygg.
Gör ju mest ont i hela ryggen.
Bara värker och värker.
Vad har vi gjort som förtjänar detta?
Vi måste få ont varenda månad i flera år för att man någongång ska kunna skaffa barn.
Sen är det tungt och jobbigt att bära runt på ungen i 9 månader.
Och pricken på i:t är nog att vi måste klämma ut den också.
Ni killar har det väldigt bra må jag säga!

Sen ska det självklart vara fint väder ute också.
Och vi har ingen ballkong.
Wohoo!
Kunde väl åtminstonde fått en liten fransk eller?
Har ju dock en stor gräsmatta utanför på våran lilla "Innergård" men det är ingen som har ställt fram några möbler eller något.
Och gräset är säkert blött så jag tänker inte gå ut och sätta mig där som ett missfoster :)

Men nu lämnar vi det och återgår till något roligt.
Jag har hittat en sida på nätet.
Världens bästa sida!
www.styleroom.se heter den.
Där finns ALLT!
Eller ja, om man är intresserad utav inredning och hur folk har det hemma.
Jag är helt såld på sidan.
Sitter där hela tiden och tittar.
Går liksom inte låta bli :)
Så nu har jag hittat massor grejer som vi skulle kunna ha här hemma.
Så älskling, jag har hittat en sak.
Skulle kunna bli jättebra och inte alls dyrt.
Ska visa dig när du kommer hem :))



















Den fina lampan som hänger här i vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar