fredag 20 april 2012

Fredag!

Har träffat mamma på stan en liten stund.
Blev inte så lång tid men vi hann med en liten fika alla fall.
Idag blev det på Mokka.
(testar nya ställen varje gång).
Det var väldigt bra där. Fri påfyllning på kaffe och det gillar vi :)

Hux flux så blev Kristoffer frisk.
Vilket iofs är väldigt skönt.
Dock har inte riktigt 48 timmar gått än men snart så.
Så han åkte iväg och jobbar ikväll.
Måste man så måste man och jag blir ensam ikväll.
Är ganska van att sitta själv på fredagar så det gör väl inget egentligen men det kom så plötsligt och då känner man sig genast riktigt ensam.
Men han kommer ju hem sen mitt hjärta :)

Fick lite pengar av mamma att köpa mig en tidning för så jag skulle ha något att göra.
Så det har jag gjort.
En ny tidning som hette OM tror jag.
Får väl se om det är något att ha..

Sen får jag väl tända lite ljus och titta på film i väntan på att K ska komma hem.
Men nu ska jag ta en stor sanering av hela badrummet.
Känns som att bakterierna trivs ganska bra där inne och är överallt även om vi spritat hela tiden.
Sen ska jag även renbädda sängen IGEN.
För nu ska maginfluensan bort och aldrig komma tillbaka igen.

Trevlig Fredag på er ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar