torsdag 29 mars 2012

Torsdag

Nu har även jag fått hem mina papper från skatteverket.
Och jag vill hemskt gärna tacka dom.
Slapp betala och fick tillbaka några tusen.
Perfekt om man vill hitta på någonting i sommar :)

Var borta i Tannefors förut och hämtade post och lite mer kläder.
Har precis ätit lite försenad lunch nu.
Tänkte ta mig en promenad nu men väntar lite.
Ska tvinga med mig K idag.
För igår följde han inte med mig till gymmet och då får man gå promenad idag istället.
Haha och jag vet att han kommer läsa detta innan han kommer hem. ;)

Idag blir det raggmunk och blodpudding här hemma.
Så jäkla gott!!!
Ni anar inte hur mycket jag har längtat..
Älskar det

Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren här hemma.
Förstår inte hur smutsigt det kan bli hela tiden.
Jag storstädade ju i måndags.
Och nu ligger det dammråttor här och var igen.
Iofs fäller jag ju ungefär 5 kg hår om dagen så det är väl egentligen inte så konstigt men ändå.
Jaja bara se glad ut och tänka att det är ju inte så många rum ändå :)

och några bilder blev det som vanligt inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar