lördag 3 mars 2012

3.3.12

Helg igen och min helg att jobba!

Förra inlägget igår avslutades lite konstigt.
Men det var inte mitt fel. Och jag orkade aldrig göra om det hela!

Idag tog vi oss en sovmorgon till klockan 10!
Sen gick vi upp och åt en jättegod frukost.

Tog det lite lugnt ett tag innan jag började göra mig ordning.
Promenaden ner till Apoteket och köpte ny ansiktskräm och flux.
Fick en tandkräm med på köpet. Sånt gillar vi!!

Lite senare for jag iväg på kalas hos min kusin som fyllde 25 i fredags och Kristoffer åkte mot jobbet.
Var inte iväg så länge och firade henne utan jag var tvungen att bege mig till jobbet jag med.

Slutade 21.
Trodde ett tag att jag aldrig skulle få gå hem. Vissa dagar är jobbigare än andra.
Idag var en sån dag.
En sak är garanterad. Jag kommer ha ont i ryggen imorgon!

Sen vi kom hem och tills nu har vi inte gjort ett skit.
Tittat lite på teven och tagit det lugnt.

Ska sova nu.
Imorgon jobbar vi om varandra.
Han jobbar dag och jag kväll.
Så nu ska jag krama lite extra på honom innan jag stänger igen dom blå!

Godnatt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar