fredag 30 mars 2012

30.03.12

Färdig och klar för en eftermiddag med mammsen på stan.
Hon slutar om 20 min sen ska vi ses på stan.
Ska ju bli himla mysigt!

Solningen gick bra idag med.
Förstår inte vad som inte kan gå bra liksom.
Jag står där i 1 minut och 10 sekunder som det var idag sen är det klart.
Svårare än så är det inte ;)
Frågade lite om jag fortfarande kommer ha mina vita pigmentfläckar föralltid eller om det kommer pigment där sen och jag blir brun. Men det kunde de såklart inte svara på.
Jäkla skit.
Eller tur? Det märker vi i sommar helt enkelt..

Sen fick det bli en timma på gymmet med.
Tänk att det kan vara så tråkigt att träna själv.
Det är verkligen tråkigt..

Ja mycket mer än så har väl inte hänt idag.
Förutom att jag tappade min finaste ögonskugga i golvet förut så allt gick sönder.
Men fick upp det mest och trycka till det lite i burken igen så går det nog ändå..

Blir myskväll här hemma ikväll.
För imorgon jobbar Kristoffer dag och jag kväll.
Och på söndag ses vi på dagen men sen jobbar jag kväll.
På måndag jobbar han dag och jag kväll.
Det går bra nu.
Vi matchar in tiderna med varandra så bra eller hur?
Haha ;)

Men som sagt ikväll blir det fredagsmys.
Med tacopaj och hela skiten.
Får väl ta mig en sväng till Frisk imorgon innan jag jobbar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar