tisdag 13 mars 2012

Städa, tvätta och ringa US

Godmorgon!

Har inte orkar skriva på några dagar.
Har väl inte hänt så mycket ändå.

I lördags var vi hos Simon och Malin.
Först med dem i nkpg och tittade på hockey sen följde vi med de hem och grillade.

I söndags var vi ute i grebo och hälsade på en sväng.

Igår skulle jag vart hundvakt men det blev inte så utan istället åkte vi ut till tornby.
Kollade på bil och gick ett varv på Ikea!
Kristoffer köpte en ny tröja och jacka. Själv fick jag med mig lite nya smycken, skålar, matta till sovrummet och kuddar, sänglampor hem.
Så nu är det så fint i sovrummet så :)

Provade även en jacka men glömde att köpa den.
Haha fasen jag vill ju ha den.
Får väl gå ner på stan och köpa den sen kanske. Jag behöver en vårjacka :)

Idag ska vi tvätta, städa.
K ska iväg med bilen till verkstan och jag ska ringa sjukhuset.

Sådär nu har jag väl tagit igen mina bloggfria dagar.
Nu ska jag upp och äta frukost innan man sätter igång med allt!

Location:Djurgårdsgatan,Linköping,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar