torsdag 22 mars 2012

23.45

Lunchdejten i solen blev av i 10 minuter sen vart det för kallt för det blåste lite så vi satte oss inne.
Men vi premiär åt lite ute ändå och det är ju det som räknas ;)

Ligger i sängen och ska sova nu.
Imorgon ringer klockan 8.00 igen.
Upp och äta frukost, göra sig ordning och åka till maxi för att handla.
Klockan 11.15 ska jag befinna mig på sjukhuset för min sista solning denna vecka.
Har inte märkt så mycket skillnad än men det gör jag nog snart :)

Efter det går jag hem och byter om för träningskläder sen ska jag och Kristoffer ner och köra ett svettigt pass på gymmet!

Avslutar kvällen med lite hockey nere i ishallen.
Ja det ska ju bli fredag utav den dagen med.
Bäst att försöka sova nu så man kommer upp ganska skapligt :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar