fredag 16 mars 2012

16 Mars 2012

Har tappat bloggsuget i veckan.
Har helt enkelt inte orkat skriva något.

Men nu sitter jag vid datorn så ett litet inlägg ska jag väll lyckas skrapa ihop.
Var och tränade med Kristoffer igår sen åkte vi till simhallen också.
Med Simon och simon.
De blev som barn på nytt.
Så himla kul :)

Idag gick vi upp tidigt.
Klockan ringde 8.00
Vi skulle skjutsa malin till Åtvidaberg.
Så där nere tog vi och åt frukost på sandelius.
Gott men väldigt väldigt dyrt!!

Har varit uppe på skjukhuset i eftermiddag och hälsat på morfars sambo.
Trevligt men det är ju alltid tråkigt när någon är sjuk..

Får se vad som händer mer ikväll.
Börjar bli lite hungrig med.
Får väl ta något att äta sen..
Kristoffer jobbar heeeela långa kvällen så jag sitter här ensam.
Den här helgen är min jobbhelg.
Så imorgon jobbar jag kväll och på söndag dag.

Nu ska jag tända upp lite här hemma.
Det är ju mörkt överallt..
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar