torsdag 22 mars 2012

Lunchdejt i solen

Precis vad jag ska på idag.
Har precis gjort ordning håret.
Lyssnar lite på musik och väntar på att tiden ska gå.
Ska sminka till mig lite sen innan jag går och byta kläder.
Ska möta Ellinor på stan vid 13!
Innan det har jag god tid på mig att
- bädda sängen
- diska
- vika tvätten
- plocka ordning på alla saker som ligger överallt
Dock fattas orken till det.
För det är ju otroligt tråkigt!!!
Och sen måste jag bädda sängen själv.
Det är inte kul.
Vi brukar hjälpas åt för det är så krångligt när teven står ivägen så man måste gå upp på sängen för att hamna på min sida.
Men kristoffer är och byter till sommardäck på bilen så här står jag själv :)
Äsch först ska jag ringa ett samtal till min älskade mamma och prata om dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar