tisdag 6 mars 2012

Tisdag

Godmorgon!

Eller god förmiddag kanske man ska säga?
Jag vet inte.
Ligger Fortfarande kvar i sängen men har varit vaken ett bra tag.
Legat och läst o lite sånt.
Måste fördriva tiden en stund för jag kan inte äta frukost på direkten då mår jag bara illa!

Tror det är fint väder ute.
Solen lyser in lite bakom rullgardinen.
Jag gillart!
Måste gå en promenad sen förbi sjukhuset. Ska ju dit på torsdag och vill gärna veta vilken ingång och vart jag ska gå nu när de bygger och massor där uppe.
Så jag inte behöver leta ihjäl mig innan.

Ska snart upp och äta lite frukost.
Sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda.
Möjligtvis lite jobb ikväll kanske?

Puss och kram





Såhär ser det ut från mig just nu :)

Location:Djurgårdsgatan,Linköping,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar